FAQ

Condiții de călătorie

Există locuri libere pentru a călători de la... la ...?

Desigur, există posibilitatea unei astfel de călătorii. Vă invităm să faceți rezervările prin intermediul site-ului nostru www.gtvbus.ro în tabul “rezervați o călătorie”.

Deschiderea frontierelor necesită în continuare deținerea unui contract de muncă?

În prezent, cerința de a avea un contract de muncă la trecerea frontierei a fost eliminată.

Există transferuri?

Numărul de transferuri depinde de rută. De regulă, este necesar un transfer.

Mergem de la o statie românească direct la o adresă din Olanda?

Da, deservim 76 stații în România și in toata Olanda. Plecăm din statia selectată în România și sosim direct la adresa indicată în Olanda.

Există wi-fi în autobuze?

Da, Wi-Fi este disponibil în fiecare autobuz.

În cazul în care am uitat unul din bagaje, unde se poate anunța?

Vă rugăm să apelați Serviciul Clienți +40 376 444 444 ,+40 772 222 202 sau prin intermediul paginii noastre de Facebook.

Câți oameni iau autobuzul de la… la …?

Numărul de persoane din autobuz depinde de ruta planificată și de numărul de persoane care doresc să plece.

Câte locuri sunt în autobuz/autocar?

Flota noastră include microbuze cu nouasprezece locuri  (19+1) și autobuze cu 55 până la 81 de locuri

Câte bagaje pot lua cu mine?
Tariful include bagaje gratuite:
– greutate bagaj de mana pana la 5 kg
– greutate bagaj de baza pana la 50 kg
Se pot transporta câini la bord/Care este prețul pentru transportul unui câine?

-Da. Transportăm animale de până la 15 kg.
Animalul transportat trebuie așezat într-un cușcă de călătorie adecvat, care să protejeze împotriva deteriorării bunurilor pasagerilor sau a proprietății GTV BUS Cușca de transport trebuie așezată pe scaunul de lângă proprietar.
Dimensiunea cuștii de transport trebuie adaptată dimensiunii animalului, dar nu trebuie să depășească următoarele dimensiuni: înălțime 24 cm, adâncime 28 cm, lățime 46 cm.
Prețul pentru transportul animalelor este adecvat tarifului actual pentru pasageri – suma depinde de ruta aleasă.
Detaliile privind transportul animalelor sunt descrise în regulamentele disponibile la adresa www.gtvbus.ro.

Există prize electrice în vehicule?

Nu există prize electrice pe autobuze sau autocare.

Siguranța călătoriei

Cum arată o călătorie în timpul pandemiei?

În timpul pandemiei, călătoriile sunt efectuate la standarde ridicate de siguranță: toate vehiculele noastre sunt supuse ozonării și dezinfectării după fiecare curs. Înainte de îmbarcare, fiecare pasager are măsurată temperatura corpului și mâinile dezinfectate.
Pasagerii trebuie, de asemenea, să poarte măști de protecție. În caz contrar, șoferul va oferi pasagerului o mască de protecție.

Pe durata călătoriei cu autobuzul ar trebui să se poarte mască?
Da, este obligatoriu să purtați mască în timp ce călătoriți
Măştile sunt obligatorii?
Da, purtarea unei măști este obligatorie.

Traseul

Se poate călători de la... la. ?

Desigur, există posibilitatea unei astfel de călătorii. Vă invităm să faceți rezervările prin intermediul site-ului nostru www.gtvbus.ro la rubrica “rezervați o călătorie”.

Călătorim spre/din Germania?
Da, deservim întregul teritoriu al Germaniei. Călătoriile au loc în fiecare zi.
Călătorim spre/din Olanda?

Da, deservim toată Olanda, călătoriile au loc în fiecare zi. Vă invităm să faceți rezervările prin intermediul site-ului nostru www.gtvbus.ro la rubrica “rezervați o călătorie”.

Călătorim spre/din Belgia?

Da, deservim Belgia. Am împărțit țara în zone specifice. Informații privind cursul spre/din Belgia sunt disponibile la +40 376 444 444 , +40 772 222 202 sau prin intermediul paginii noastre de Facebook.

Achiziționarea călătoriei și prețul călătoriei

Cât costă să călătoria?

Prețul depinde de ruta aleasă. Vă recomandăm să citiți oferta noastră la https://bilet.gtvbus.ro/

Se poate cumpăra un bilet pentru o călătorie dus-întors?
Această opţiune va fi disponibilă în viitor. Lucrări tehnice în curs.
Cum pot rezerva o călătorie?
Rezervările pot fi făcute prin intermediul site-ului nostru www.gtvbus.ro la rubrica  “rezervați o călătorie”.

Vizionaţi videoclipul

Este posibil să rezervi o călătorie de familie – colectivă - o rezervare pentru mai multe persoane?
Această opţiune va fi disponibilă în viitor. Lucrări tehnice în curs.
Pot să plătesc la şoferul autobuzului?
Nu, plata pentru călătorie se face numai online.
Copiii beneficiază de reducere?
Nu avem reduceri pentru copii. Toate locurile sunt plătite integral.

Data călătoriei

Se poate călători de la... la ...?
Vă recomandăm să citiți oferta noastră la – https://bilet.gtvbus.ro/
Câte ore durează călătoria de la... la ...?
Depinde de traseu de îmbarcare al pasagerului.
La ce oră se pleacă pentru a prelua pasagerul?
Timpul de preluare depinde de traseul planificat. Ora exactă a preluării este dată în ziua plecării.

Întrebări privind transportul coletelor

Transportați biciclete / anvelope?
Nu, nu transportăm biciclete sau anvelope.
Care este dimensiunea permisă a pachetului?
Pachetul transportat nu trebuie să fie mai greu de 25 kg
Transportaţi colete?
Da, transportăm colete. Informații privind transportul coletelor sunt disponibile în Regulament.
Care poate fi conținutul coletului/expedierii?
Presupunem că în conținutul ambalajului este îmbrăcăminte sau alimente. Lucrurile care nu ar trebui să fie în pachet sunt descrise strict în Regulament la www.gtvbus.ro

Lucrează pentru GTV

E posibil să lucrezi pentru GTV?

Persoanele care doresc să coopereze sunt rugate să ne contacteze prin e-mail: wspolpraca@gtvbus.ro